رزنازرزناز، تا این لحظه: 13 سال و 6 روز سن داره

رزناز، زيباترين گل دنيا

یک مامان بدقول!

1390/7/8 19:48
نویسنده : رزنازين آناسي
1,211 بازدید
اشتراک گذاری

از آخرین باری که اینجا اومدم تا الان مدتی میگذره که شاید این مدت برای ما بزرگتر ها خیلی مهم نباشه اما می دونم که برای رزناز عزیزم مدت زمان طولانی بوده.

رزناز من در این مدت یاد گرفته خوب بشینه, یاد گرفته چهار دست و پا وایسه و داره سعی می کنه که یاد بگیره چطور این کار رو به نحو احسن انجام بده. با روروک حسابی همه جای خونه رو میگرده و خیلی هم ذوق میکنه. تازه گل من داره غذا هم میخوره مدتی هست که داره فرنی میخوره!

رزناز گلم عکس این پست همون عکسهایی هستند که قول داده بودم بذارم. دست خاله صونا ندرده.

رزناز و طه دو تا نی نی خوشگل و ماه!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

قهرمانپور
8 مهر 90 22:28
رزناز کوچولو با یک روز تاخیر تبریک روز دختر از من بپذیره


ممنون خانم معلم. شما اولين كسي بوديد كه اين روز رو به من تبريك گفتيد. خيلي خوشحالم.!
یک نفر
8 مهر 90 23:17
چه پسر و دختر با مزه ای خدا نگهشان دارد
صونا
10 مهر 90 0:34
دست شما مامانی گل هم ندرده... قابل شما رو نداشت
مامان طاها
15 مهر 90 11:46
دستت درد نکنه خاله زهره عکس ها خیلی قشنگ هستن


خواهش ميكنم. باز هم عكس از طاها جون ميذارم البته هروقت كه دفاع كردم تموم شد.
mamane anisa
19 مهر 90 4:44
salam zohre jan khobi azizam. kheili az webloget khosham omad khoda roznaze azizeto barat nigah dare mashallah cheghad bozorg shode akharin bar to aghde zahra jon didamesh . yadet nare barash esfand dod koni.


سلام مامان آنيسا(ليلاجون). خيلي ممنون از اين همه لطفي كه داريد. خيلي دوست دارم رزناز هم مثل آنيسا جون يه دختر خوشگل و خوش زبون و با هوش بشه.
زهرا
2 آبان 90 19:45
چه نی ین خوشگلی؟وای که من رزنازو چه قدر دوست دارم درست مثل مامانش
...
18 آبان 90 21:14
خانم پس کی پست جدید میذارید از رزناز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
صونا
27 آبان 90 17:49
خبری ازتون نيست
رزناز
20 آذر 90 23:41
مامان جونم کجایی پس چرا خاطراتم رو نمی نویسی