رزنازرزناز، تا این لحظه: 13 سال و 7 روز سن داره

رزناز، زيباترين گل دنيا

عكسهاي رزناز

1390/10/11 14:58
نویسنده : رزنازين آناسي
1,251 بازدید
اشتراک گذاری

رزناز خانوم گل آنا مي خواد به خاطر تمام روزهايي كه نتونسته بياد و برات بنويسه تا ميتونه از عكسهاي خوشگل شما اينجا بذاره. الهي آنا فداي رزنازش بشه. جينگيلي من!

ني ني نوئل خوشگل مامانچشمک. چقدر تو ناز شدي!

آقا طاها چرا اينقدر اخم كردي عزيزم؟ رزناز اذيتت كرده؟

خوشگل ناز نازي من از پبش نهال جون برگشته! و خيلي هم خوشحاله.

قربونه اون چشات بشم من!

خونه خاله فاطي يادت هست؟

اين عكس و گذاشتم يادمون بياد كه چقدر كوچيك بودي اندازه‌ي يك نخود!خنده

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

صونا
12 دی 90 14:04
خاله واسه کريسمس اومده بودی ؟ ناناز من مامانی يادش رفته بگه که واسه عکس انداختن شما خونه خاله فاطی من از کت و کول و نفس افتاده بودم تا بلکه شما رو بخندونم بلکه خوشگل بيفتی...
یلدا
30 دی 92 22:40
بازم که این لباس قرمز خوشگلت....... تو امشب قصد داری منو دیوونه کنی اره؟ خانوم خوشگله یه کمم فکر قلب منو بکن
یلدا
2 بهمن 92 22:26
ببخشید اشتباه شده انگار لباس صورتی