رزنازرزناز، تا این لحظه: 13 سال و 23 روز سن داره

رزناز، زيباترين گل دنيا

اولين باري كه رزناز به باغ رفت!

1390/3/11 16:43
نویسنده : رزنازين آناسي
711 بازدید
اشتراک گذاری

ناز ناز من: بعد از مدت ها كه مامان رو خونه نشين كرده بودي،بالاخره جمعه ي گذشته ما باهم رفتيم باغ آقاجون.و اين اولين باري بود كه گل من قدم به باغ گذاشت(البته اولين باري بود كه من در حالي كه رزناز بغلم بود، قدم تو باغ گذاشتم)!

اون روز تو همش خواب بودي و من از اين فرصت استفاده كردم و تو رو توي چادر به آبا(مادربزرگ)سپردم و رفتم به درختا سر زدم.

اون روز سيبا اينقدي بودند!

سيب ها

گلابي ها اينقدي!

گلابي

قاصدك ها اين شكلي!

قاصدك

و رزناز هم در خواب ناز!

رزناز

الان هم كه من دارم اين ها رو مي نويسم رزناز من داره شير ميخوره!

ساعت هم 1و40 دقيقه ي بامداده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

یگانه
12 خرداد 90 17:52
قربون این خوشگل خانوم برم من...
سارا مامان علی
20 خرداد 90 22:56
واقعا نازه.هم خودش هم خوابیدنش.


ممنونم.مامان علي.پسره شما هم خيلي خوش تيپه.
پریسا.ی
5 مرداد 90 23:25
سلام بعدمدت ها!وای خیلی سورپرایزشدم رزنازم مث خودتون خوش خندس!راسی این عکسای باغتونم خیلی زیبابودمخصوصاقاصدکاش،حس تازه ای به ادم میداد..خلاصه خیلی زیباس کوچولوتونووبلاگش...دوستنون دارم بای


ممنونم عزيزم.