رزنازرزناز، تا این لحظه: 13 سال و 20 روز سن داره

رزناز، زيباترين گل دنيا

نظرات (11)

یگانه
6 تیر 90 14:55
وای خداااااااااااااااااااااااااااااا... قربونش بشم من!
نگین
6 تیر 90 23:11
سلام وای چه دختر نازی دارید خیلی خوشگله از طرف من بوسش کنید سایتتون خیلی شاد و قشنگه مثل این خانم خوشگله راستی من دوست یگانه هستم اون به من این سایت معرفی کرد.
امیدوارم همیشه شاد و موفق باشید


سلام نگين جان.خيلي ممنون از لطفت.از يگانه جون هم ممنون هستم به خاطر همه ي مهربوني هاش. اميدوارم لبخند هميشه روي لباتون باشه.
یگانه
7 تیر 90 19:04
زهره جون من یه پیشنهاد دارم:
دفعه ی بعد که خواستین این خوشگل خانوم رو توی هندوانه بگذارید دوتا جای پا هم در بیارین تا راحت تر توش قرار بگیره


چه جالب.اتفاقا خودمون هم بعداً به اين فكر افتاديم.حتما در آينده اين كار را انجام خواهيم داد.
سها
16 تیر 90 11:17
واي كه چه نازه. رزناز كوچولو خوش به حالت كه كوچولويي و با نمك و ناز .
مامان بابای روژا
20 تیر 90 9:19
ماشاالله چقد نازه .. البته شیرین !
فقط تو رو خدا مراقبش باش خدای نکرده بهش فشار نیومده باشه !


خيلي ممنون از لطفتون. سعي ميكنيم بيشتر مواظب باشيم.
مریم
21 تیر 90 22:55
سلام عزیزجان . داخل هندونه ی توی عکس خوردنی تر از خود هندونه است . ان شاا... همیشه چشم بد ازش دور باشه . وقتی این عکسها رو میبینم حسرت میخورم که بچه های خودم زود بزرگ شدن.
صونا
22 تیر 90 18:18
سلام زهره عزیز !
الهی فداش بشم که اینقدر ماهه !
خیلی نازه ....
الان که خوب نگاش می کنم شبیه بچگیای سناست ...



مواظب دخمل مخملت باش


جداً؟پس اميدوارم مثل سنا هم خوشگل بشه و هم با استعداد.ممنون كه سر زدي


صونا
25 تیر 90 15:21
خودت هم خوشگلی زهره جان هم اينکه هوش و استعداد عالی داری . بين ما دوستات که هميشه يک بودی عزيز.رزنازی به مامانی افتخار کن


سنا
28 تیر 90 15:39
سلام زهره ی عزیز ! رزنازتون خیلی ماهه ! اونقدر دوست دارم از نزدیک ببینمش و بغلش کنم !
الهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
فداش بشم ، آخـــــــــــــــــــــــــــــــــی !


رزناز گل به اون لپای خوشگلت بوسه میزنم !

زهره عزیز بابت لطف نظرتون هم درموردم ممنون ! امیدوارم رزناز گل باعث افتخار مادر نازنینش بشه !
راستی قول میدم به بچه ها چیزی از این وب نگم !
دوستت دارم رزنازجونم


سنا جونم. خيلي ممنون كه به خونه ي رزنازم اومدي. اميدوارم اون هم مثل تو انساني داراي انديشه هاي بزرگ بشه. خودت رو نگران نكن گويا مدتي است كه اين خانه لو رفته است.
محدثه
4 مرداد 90 1:39
ببخشید خانوم....من وبتونو اتفاقی پیدا کردم و توش نظر گذاشتم....میدونم دوست ندارید کسی آدرستونو بدونه..... مطمعن باشید آدرستونو به کسی نمیدم.


نه بابا ديگه مهم نيست . قبلا نمي خواستم كسي بدونه ولي الان كه فكر ميكنم ميبينم نميشه كه تو دنياي مجازي جلوي كسي رو بگيري كه نتونه به خونت سر بزنه. اينجا جايي هست كه ورود همه آزاد هست حتي دانش آموزان مدرسه!
یلدا
2 بهمن 92 22:38
هندونه خوشمزس ولی تو از اونم خوشمزه تری